Cieľom knihy je poukázať na existenciu negatívnych sociálnych vplyvov prítomných azda v každej rodine, ktorých neriešenie, hybernácia a inkubácia môžu spôsobiť postupný rozvoj rizikových faktorov a následne sociálno-patologických javov.
Pod pojmom mozgovokompatibilné učenie sa rozumie istý komplexný prístup k vyučovaniu, ktorý vychádza z najnovších poznatkov o mozgu, z poznatkov o tom, ako sa mozog učí.
Ak si často kladiete otázky: Čím to je, že je náš svet taký, aký je? Prečo môžeme čas merať, ale nemôžeme ho zastaviť? Je biologická evolúcia usmernená a ak áno, kam smeruje? Čo je to vlastne ľudské vedomie, ako sa odlišuje od ľudskej mysle a duše? Ako sú vo vesmíre rozložené a dokedy pretrvávajú vesmírne civilizácie? tak je to kniha pre vás.
Využívanie digitálnych technológií vo výučbe je v súčasnej dobe na všetkých stupňoch výchovno-vzdelávacieho procesu už jeho štandardnou súčasťou. Výnimkou nie je ani výchovno-vzdelávací proces na predprimárnom stupni vzdelávania.
Hlavnou témou monografie je fenomén pomoci ako súčasť sociálneho myslenia a neskôr aj sociálnych teórií.
Prezentovaná vedecko-odborná práca sa snaží zmapovať a analyzovať relevantné informácie o sociálnom poradenstve u nás i v zahraničí, formuluje jeho teoretický základ, vymedzuje jeho obsahové zameranie a hľadá možnosti jeho uplatnenia v sociálnej praxi.
Autor naznačil teoreticko-metodologický pohyb posledných desaťročí v oblasti teórie tlmočenia a poukázal na kľúčové problémy simultánneho tlmočenia.
Pútavé a zároveň poučné čítanie. Päť významných svetových miest: Rím, Kréta, New York, Paríž a Moskva.
Kniha je nepostrádateľnou pomôckou pre učiteľov, rodičov, vychovávateľov a všetkých študentov. pedagogického vzdelávania.
Kniha je určená špeciálnym pedagógom, liečebným pedagógom, logopédom, psychológom, ktorých nepochybne zaujme a svojím obsahom inšpiruje.
V pozornosti autorky je žena, ktorú v kontexte modernej a postmodernej spoločnosti považuje za „druh ohrozený“. Porovnáva koncepcie, ktoré sa sformovali z tradičného kresťanského myslenia, feminizácie a nového feminizmu. Kniha je určená čitateľom, ktorých zaujíma spoločenskovedná problematika, najmä filozofické reflexie aktuálnych problémov z hľadiska modernej kresťanskej filozofie.
Autori v knihe tematizujú súčasný stav v univerzitnom vzdelávaní a vede, filozoficky reflektujú našu akademickú situáciu, kriticky analyzujú jej spoločenské a ideové pozadie, identifikujú príčiny a dôsledky, hľadajú hodnoty, na ktorých stojí akademická kultúra.
Autori si kladú za cieľ tematický okruh zúžiť len na frankofónne krajiny Afriky, ale zároveň im venujú oveľa väčší priestor.
Publikácia prináša inšpirácie pre tvorenie z odpadového materiálu – plastových fliaš, roliek z toaletného papiera a papierových utierok, kartónov od vajíčok a iných kartónov, jogurtových téglikov a iných materiálov. Kniha obsahuje viac ako 30 fotopostupov s popisom. Určené pre pracovnú výchovu v materských školách, ale aj na prvom stupni základných škôl.
Cieľom publikácie „Ekonomika a manažment - prechod od funkčného riadenia na procesné v ZSS” je teoretickým vymedzením pre budúcich vedúcich zamestnancov ZSS, najmä odborného personálu, prioritne pre sociálnych pracovníkov, ale aj ostatných zamestnancov vykonávajúcich priamu sociálnu prácu a zabezpečujúcich sociálne služby pre prijímateľov daného zariadenia sociálnych služieb.