na kontrolu nízkotlakového okruhu vstrekovacích systémov nafty s týmto radom tlakomerov a hadíc s adaptérom možno spoľahlivo zistiť tlak pred vysokotlakovým čerpadlom na väčšine dieselových motorov odchýlky, ktoré sa vyskytujú na
pomocou tohto adaptéra je možné merať tlak paliva na strane nízkeho tlaku (čerpadlo nádrže) možno použiť s najbežnejšími rozsahmi testov tlaku paliva vhodné pre Opel / Peugeot / Citroen / PSA priame vstrekovanie s kódmi motora: B12XE,
nástavec alebo dotykové pero je vhodné pre mnohé bežné meradlá rozširuje hĺbku merania o 83 mm na použitie so číselníkom STAHLMAXX 21036 aj ako súčasť sady na mokrú dvojitú spojku VAG DSG, STAHLMAXX 121154A STAHLMAXX 118830
malý číselný indikátor univerzálne použiteľný pre nastavovacie práce na vstrekovacom čerpadle, hodnoty TDC ako Fiat / Alfa atď. rozsah merania: 0 - 8 mm rozstup: 0,01 mm upínací hriadeľ: 8 mm H6 číselník Ø 41 mm použiť
spätný objem sa stanoví pomocou odmernej nádoby alebo sklenenej banky na zisťovanie chybných vstrekovacích trysiek, vstrekovačov na Common Rail, elektromagnetických ventilov naftových vstrekovačov chybné vstrekovače paliva môžu
univerzálna sada na meranie tlaku paliva s presným tlakomerom (0,03 - 8 bar) používa sa pre mechanické a elektronické systémy vstrekovania benzínu vďaka 30 adaptérom vhodné pre takmer všetky bežné európske, ázijské a americké typy
možno rýchlo a jednoducho vykonať manuálne testovanie systémov SCR a skontrolovať vierohodnosť senzorov systémový tlak sa výhodne meria priamo na vstrekovači dávkovacieho modulu alebo priamo na čerpadle v sérii upozornenie - pohyb
testovacie zariadenie dieselových vstrekovačov pre bezproblémové a každodenné použitie v autodielni rozsah merania do 600 bar vrátane adaptéra M12 + M14 adaptérové vedenie dlhé cca 21 cm tlakomer s gumeným ochranným uzáverom,
na uvoľnenie a dotiahnutie skrutkového spojenia čerpadla v nádrži alebo snímača paliva pre vozidlá BMW, Honda, Mercedes, Opel, Saab a Volvo BMW 2er, 3er, 5er, 6er, 7er F01, F02, F10, F12, F22, F23 Mercedes Benz C117, C118, X118,
na uvoľnenie a utiahnutie montážneho krúžku snímača paliva umožňuje bezproblémovú prácu aj v stiesnených priestoroch ako alternatíva k T50014, vhodné pre tesniaci uzáver Ad-Blue, redukčné čerpadlo / vykurovacie teleso použiť
na uvoľnenie a utiahnutie spojovacieho skrutkového spojenia vysokotlakového potrubia 17 mm 6-hran s drážkou pohon: vnútorný 4-hran 3/8″ (10,0 mm) pre vozidlá a motory Audi A8 2003 >, 8-val. TDI Common Rail 4.0 4V 6-val. TDI
na demontáž / montáž palivového čerpadla / snímača nádrže / čerpadla nádrže pre vozidlá Audi, Volkswagen AUDI 80, 90 Quattro 100 Turbo do 1991 A4 (B5) 1.8T, V6 12V, V6 30V, 2.7T A4 (B6) 1.8T, V6 30V, V8 A4 (B7) V8 A6 (C5)
drážkované, aby sa zabránilo pošmyknutiu rukoväte ponorne izolované dĺžka 330 mm otvorenie až 54 mm priemer čeľustí 30 mm STAHLMAXX 115975
na prepracovanie opravených oblastí bez skreslenia chróm-molybdénová oceľ dĺžka: 310 mm drážkovaná úderová plocha Ø 38 mm hmotnosť: 225 g STAHLMAXX 28031
závitník s otvorom pre Mercedes CDI trysky / upevnenie držiaka vstrekovača M6 špirálový so závitom pre motory CDI OM 611, 612, 613, 646 (nie EVO), 647 a 648 opätovné narezanie pred inštaláciou nových skrutiek je absolútne