na vyťahovanie zaseknutých vstrekovačov paliva / vstrekovačov na rozšírenej generácii motorov M9R od Opel, Nissan a Renault tieto vstrekovače majú často problém, že vlhkosť, korózia a karbonizovanie držia vstrekovač pevne na svojom
absolútne nevyhnutné na opravu diferenciálu drží stredovú maticu (maticu pastorka, maticu príruby), zatiaľ čo sa vstupný hriadeľ otáča v smere hodinových ručičiek UPOZORNENIE: povoľovacie a uťahovacie momenty sa NESMÚ prenášať cez
nevyhnutné pre prácu na diferenciáloch zadnej a prednej nápravy na vozidlách Jaguar a Land Rover pre demontáž je potrebné otočiť prevodovku a hriadeľ diferenciálu v smere hodinových ručičiek a zároveň pridržať maticu pastorka špeciálnym
špeciálne vyvinuté na prerezávanie, čistenie a opravu závitov M22 x 1,5 a M20 x 1,5 ideálne pre komponenty výfukového systému, ktoré sú zvyčajne vyrobené z nehrdzavejúcej ocele vhodné aj pre všetky ostatné materiály poškodené a
špeciálne vyvinuté na prerezávanie, čistenie a opravu závitov M22 x 1,5 ideálne pre komponenty výfukového systému, ktoré sú zvyčajne vyrobené z nehrdzavejúcej ocele vhodné aj pre všetky ostatné materiály poškodené a znečistené
špeciálne vyvinuté na prerezávanie, čistenie a opravu závitov M20 x 1,5 ideálne pre komponenty výfukového systému, ktoré sú zvyčajne vyrobené z nehrdzavejúcej ocele vhodné aj pre všetky ostatné materiály poškodené a znečistené
držiak očka na upnutie závitového očka alternatíva ku konvenčným vratidlám/ štandardným T-rukovätiam / závitníkovým račniam umožňuje vytvárať alebo prerezávať vonkajšie závity aj v najtesnejších priestoroch na všetky očká s priemerom
držiak očka na upnutie závitového očka alternatíva ku konvenčným vratidlám/ štandardným T-rukovätiam / závitníkovým račniam umožňuje vytvárať alebo prerezávať vonkajšie závity aj v najtesnejších priestoroch na všetky očká s priemerom
vatové tampóny na konečné čistenie hriadeľov alebo otvorov vstrekovačov bavlnený lem absorbuje predtým uvoľnené nečistoty alebo usadeniny a zaručuje dobrý výsledok dĺžka 250 mm umožňuje ľahké čistenie až po tesniacu plochu vatové
špeciálny frézovací nástavec so spodným priemerom hriadeľa 15,5 mm - prístup nie je možný s bežnými frézami na čistenie hriadeľa vstrekovača a sedla tesnenia fréza vyčistí hriadeľ aj sedlo tesnenia a súčasne uzavrie otvor valca na
frézovací nástavec s priemerom 20 mm na čistenie a čelné frézovanie tesniaceho sedla vstrekovača vhodné pre všetky bežné naftové motory na opravu / rovinné frézovanie tesniaceho sedla na vstrekovači je absolútne nevyhnutné odstrániť
na profesionálnu a jednoduchú demontáž tesniacich krúžkov sediel vstrekovača / tepelných podložiek / medených podložiek tesniacich krúžkov s vnútorným priemerom 4 - 15 mm kónický nástavec má vnútorný závit M10 x 1,5, ktorý umožňuje
na roztiahnutie a montáž tesniaceho krúžku na vstrekovače BMW použiť ako OEM 130195 STAHLMAXX 106397
montážne puzdro s vnútorným priemerom 8,2 mm pre tesniace krúžky vstrekovačov BMW použiť ako OEM 130192 STAHLMAXX 106396
montážne puzdro s vnútorným priemerom 7,8 mm pre tesniace krúžky vstrekovačov BMW použiť ako OEM 130194 STAHLMAXX 106387