na montáž a demontáž vnútorných a vonkajších tesnení hriadeľa (radiálnych tesniacich krúžkoch) hnacieho hriadeľa / vstupného hriadeľa v 6- a 7-stupňových priamo radených prevodovkách v prevodovke a zvonci prevodovky na strane spojky sú
na nastavenie polohy radiacich laniek a páky na 5 a 6-rýchlostných prevodovkách v napr. Ford Mondeo, Focus / Focus RS, Transit Connect, Tourneo Connect vyrobené od 10/2001 (pre vozidlá do 10/2001 je potrebné použiť iné
na odstránenie spojkového pedála z hlavného valca spojky na odstránenie hlavného valca je potrebné demontovať pedálovú jednotku plastové spony sa dajú ovládať kliešťami, takže piestnicu hlavného valca možno ľahko sňať zo spojkového
možno použiť univerzálne, napríklad na vysúvanie guľových hláv, zásuvných spojov na ťahadlách alebo radiacich kulisách na prevodovke obzvlášť užitočné v stiesnených priestoroch okrem iného použiť ako Volvo 9997077 STAHLMAXX
potrebné pri oprave konzoly prepínača radenia alebo výmene a nastavovaní laniek radenia prevodovky zablokuje hlavicu radiacej páky v nastavovacej polohe, aby bolo možné vykonať základné nastavenie pre 5-rýchlostné kulisy radenia,
pre Volkswagen Transporter od 2004, 6-stupňová prevodovka 0A5 použiť ako VAG T10216 STAHLMAXX 116546
pre Volkswagen Transporter od 2004 s 5-stupňovou manuálnou prevodovkou napr 0A8 AWD na nastavenie radenia 5-stupňovej manuálnej prevodovky, ako je 0A8 AWD od VW použiť ako VAG T10217 STAHLMAXX 117404
na resetovanie mechanického (pracovného) valca spojky ako 83300491435, 215030 BMW STAHLMAXX 116865
na demontáž / montáž hlavného valca spojky na vozidlách Ford valec sa vyberie otočením o 60°Grad od priestoru pre nohy pre uľahčenie montáže sa odporúča pred montážou natrieť tesniacu manžetu / tesniacu plochu tukom pre
pre nastavenie radenia na vozidlách VAG vyrobené presne na mieru bez tohto kolíka je presné a správne nastavenie obvodu takmer nemožné použiť ako T10027, T10027A STAHLMAXX 117436
na presné vycentrovanie kotúča spojky pri montáži spojky a prevodovky POZNÁMKA: ak centrovanie nie je presné, prevodovku nie je možné nainštalovať obsah 1x dierovací tŕň 8x strediace puzdrá: 15,5 x 14,2 x 26,6 mm 16,7 x 15,4
na vytiahnutie vysúvacieho (vypínacieho) hriadeľa spojky nevyhnutné pri demontáži prevodovky pre vozidlá s vytiahnutou spojkou aj pre skrutky klzných koľajníc na modeloch Mercedes a BMW so závitovým adaptérom M6 x 1,0 pre
pre rýchlu, profesionálnu demontáž / montáž SAC a takmer všetkých štandardných spojoky bez tejto sady je správna inštalácia spojky SAC takmer nemožná s možnosťou univerzálneho centrovania spojky resetovanie nastavovacieho krúžku je
strediaci tŕň spojky SAC pre prevodovky GS6-53DG s motorom M57T2, GS6-53BZ s N54 ako aj GA6HP-26Z a GS6x52DZ s motorom N57 montáž pre vozidlá BMW 135i (2008–2010) 335i (2007–2010), 335i xDrive (2009–2013), 335xi (2007–2008) 535i
strediaci tŕň spojky SAC pre prevodovky GS6-17BG, GS6-17DG a S5D 250G na modeloch BMW použiť ako BMW 212250 STAHLMAXX 106427