Gélový poťah sedla DUNLOP vám zaistí komfort každodenného jazdenia pri dochádzaní do práce aj domov, bude ako stvorený na víkendové rodinné jazdy. Profilovaná gélová podložka na sedle vyplnená mäkkým a tlmiacim gélom určená pre MTB aj iné typy bicyklov.
Gélový poťah sedadla DUNLOP vám poskytne komfort každodenného jazdenia pri dochádzaní do práce aj domov, bude ako stvorený na víkendové rodinné jazdy na bicykli. Profilovaný gélový vankúšik na sedle značky DUNLOP je vyplnený mäkkým a nárazuvzdorným gélom určeným pre MTB aj iné typy bicyklov. Široké sedadlo potiahnuté poťahom obohateným o gélovú vrstvu je jedným z najpohodlnejších sedadiel pre cyklistov a pomáha udržiavať lepšiu pozíciu na bicykli.
Gélový poťah sedadla DUNLOP vám poskytne komfort každodenného jazdenia pri dochádzaní do práce aj domov, bude ako stvorený na víkendové rodinné jazdy na bicykli. Profilovaný gélový vankúšik na sedle značky DUNLOP je vyplnený mäkkým a nárazuvzdorným gélom určeným pre MTB aj iné typy bicyklov. Široké sedadlo potiahnuté poťahom obohateným o gélovú vrstvu je jedným z najpohodlnejších sedadiel pre cyklistov a pomáha udržiavať lepšiu pozíciu na bicykli.
Tento model kompresora Dunlop sa pripája k zapaľovaču cigariet v aute a poradí si s akoukoľvek úlohou, ktorá je pred ním. Vďaka tomuto vzduchovému kompresoru už nikdy nebudete mať problémy s nafukovaním matraca pre vaše deti. Tlak v pneumatikách môžete ľahko skontrolovať sami bez návštevy servisu. Tri dodávané trysky zaisťujú, že všetko sa dá nafúknuť.
Cyklistická pumpa DUNLOP je pohodlná nožná pumpa s maximálnym tlakom 10 barov. Vybavené manometrom, kompatibilným s ventilmi Dunlop, Presta a Schrader.
Športová dvojzmesová pneumatika Qualifier II zabezpečuje nepretržitú spätnú väzbu s vozovkou a vysokú priľnavosť za mokra. Je vynikajúcou voľbou pre superšportové jazdce, ktorí hľadajú vynikajúci výkon a zvýšenú životnosť spoločne s jazdnými vlastnosťami vzbudzujúce dôveru. Technológia Carcass Tension Control System (CTCS) unožňuje odlišné hodnoty pnutie v rôznych častiach pneumatiky a kontroluje jej tuhosť. Nová zmes dovoľuje rýchle zahriatie a umožňuje vynikajúcu priľnavosť na suchej aj mokrej vozovke b
Športová dvojzmesová pneumatika Qualifier II zabezpečuje nepretržitú spätnú väzbu s vozovkou a vysokú priľnavosť za mokra. Je vynikajúcou voľbou pre superšportové jazdce, ktorí hľadajú vynikajúci výkon a zvýšenú životnosť spoločne s jazdnými vlastnosťami vzbudzujúce dôveru. Technológia Carcass Tension Control System (CTCS) unožňuje odlišné hodnoty pnutie v rôznych častiach pneumatiky a kontroluje jej tuhosť. Nová zmes dovoľuje rýchle zahriatie a umožňuje vynikajúcu priľnavosť na suchej aj mokrej vozovke b
Športová dvojzmesová pneumatika Qualifier II zabezpečuje nepretržitú spätnú väzbu s vozovkou a vysokú priľnavosť za mokra. Je vynikajúcou voľbou pre superšportové jazdce, ktorí hľadajú vynikajúci výkon a zvýšenú životnosť spoločne s jazdnými vlastnosťami vzbudzujúce dôveru. Technológia Carcass Tension Control System (CTCS) unožňuje odlišné hodnoty pnutie v rôznych častiach pneumatiky a kontroluje jej tuhosť. Nová zmes dovoľuje rýchle zahriatie a umožňuje vynikajúcu priľnavosť na suchej aj mokrej vozovke b
Športová dvojzmesová pneumatika Qualifier II zabezpečuje nepretržitú spätnú väzbu s vozovkou a vysokú priľnavosť za mokra. Je vynikajúcou voľbou pre superšportové jazdce, ktorí hľadajú vynikajúci výkon a zvýšenú životnosť spoločne s jazdnými vlastnosťami vzbudzujúce dôveru. Technológia Carcass Tension Control System (CTCS) unožňuje odlišné hodnoty pnutie v rôznych častiach pneumatiky a kontroluje jej tuhosť. Nová zmes dovoľuje rýchle zahriatie a umožňuje vynikajúcu priľnavosť na suchej aj mokrej vozovke b
Športová dvojzmesová pneumatika Qualifier II zabezpečuje nepretržitú spätnú väzbu s vozovkou a vysokú priľnavosť za mokra. Je vynikajúcou voľbou pre superšportové jazdce, ktorí hľadajú vynikajúci výkon a zvýšenú životnosť spoločne s jazdnými vlastnosťami vzbudzujúce dôveru. Technológia Carcass Tension Control System (CTCS) unožňuje odlišné hodnoty pnutie v rôznych častiach pneumatiky a kontroluje jej tuhosť. Nová zmes dovoľuje rýchle zahriatie a umožňuje vynikajúcu priľnavosť na suchej aj mokrej vozovke b
S úmyslom splniť požiadavku zábavy aj výdrže moderného športovo-cestovného jazdca bola pneumatika RoadSmart II vyvinutá pomocou technológie MultiTread (MT). Technológia MultiTread spája trvanlivejšiu gumu v stredovej 20 – 25 % časti behúňa s mäkšou a priľnavejšou zmesou na bokoch pneumatiky. Stredová trakčná zmes je v kontakte s cestou, keď je motocykel v kolmej polohe. Používa tuhšiu, menej sa zahrievajúcu zmes, ktorá udržiava lineárnu stabilitu, ťah, brzdenie a dlhšiu životnosť behúňa. Postranná zmes je
S úmyslom splniť požiadavku zábavy aj výdrže moderného športovo-cestovného jazdca bola pneumatika RoadSmart II vyvinutá pomocou technológie MultiTread (MT). Technológia MultiTread spája trvanlivejšiu gumu v stredovej 20 – 25 % časti behúňa s mäkšou a priľnavejšou zmesou na bokoch pneumatiky. Stredová trakčná zmes je v kontakte s cestou, keď je motocykel v kolmej polohe. Používa tuhšiu, menej sa zahrievajúcu zmes, ktorá udržiava lineárnu stabilitu, ťah, brzdenie a dlhšiu životnosť behúňa. Postranná zmes je
S úmyslom splniť požiadavku zábavy aj výdrže moderného športovo-cestovného jazdca bola pneumatika RoadSmart II vyvinutá pomocou technológie MultiTread (MT). Technológia MultiTread spája trvanlivejšiu gumu v stredovej 20 – 25 % časti behúňa s mäkšou a priľnavejšou zmesou na bokoch pneumatiky. Stredová trakčná zmes je v kontakte s cestou, keď je motocykel v kolmej polohe. Používa tuhšiu, menej sa zahrievajúcu zmes, ktorá udržiava lineárnu stabilitu, ťah, brzdenie a dlhšiu životnosť behúňa. Postranná zmes je
S úmyslom splniť požiadavku zábavy aj výdrže moderného športovo-cestovného jazdca bola pneumatika RoadSmart II vyvinutá pomocou technológie MultiTread (MT). Technológia MultiTread spája trvanlivejšiu gumu v stredovej 20 – 25 % časti behúňa s mäkšou a priľnavejšou zmesou na bokoch pneumatiky. Stredová trakčná zmes je v kontakte s cestou, keď je motocykel v kolmej polohe. Používa tuhšiu, menej sa zahrievajúcu zmes, ktorá udržiava lineárnu stabilitu, ťah, brzdenie a dlhšiu životnosť behúňa. Postranná zmes je
S úmyslom splniť požiadavku zábavy aj výdrže moderného športovo-cestovného jazdca bola pneumatika RoadSmart II vyvinutá pomocou technológie MultiTread (MT). Technológia MultiTread spája trvanlivejšiu gumu v stredovej 20 – 25 % časti behúňa s mäkšou a priľnavejšou zmesou na bokoch pneumatiky. Stredová trakčná zmes je v kontakte s cestou, keď je motocykel v kolmej polohe. Používa tuhšiu, menej sa zahrievajúcu zmes, ktorá udržiava lineárnu stabilitu, ťah, brzdenie a dlhšiu životnosť behúňa. Postranná zmes je