Kvalitný detský tovar. V ponuke nájdete penové podložky pre deti, slintáčiky, bambusové plienky, bio bavlnené plienky, hrkálky, stavebnice, retro hračky, interaktívne knihy, figúrky, modely áut, detské školské tašky
Plastová vkladacia kocka má oddeliteľné steny a deti si ju môžu skladať a rozkladať. Na tejto didaktickej hračke si deti trénujú jemnú motoriku a trpezlivosť.
TOPGAL Školská taška má pevný, lisovaný chrbát. Vďaka polstrovaným ramenným popruhom nikdy neskĺzne z ramien. Hrudná pracka zabezpečí, že z chrbta padať určite nebude ani v zime. Konce popruhov vďaka magnetkám môžete pripnúť tak, aby neviali okolo tela. Do zadnej komory radíme ukladať dosky na zošity alebo najťažšie učebnice, do prostrednej komory potom ďalšie učivo ťažšie váhy. Predná komora je o niečo širšia a je v nej umiestnené ešte malé sieťové vrecko na zips a menovka. Predné vrecko je ideálne naprí
Hrkajúca korytnačka s úchytom na postieľku, autosedačku a kočík. Hračka je vhodná pre najmenšie detičky. Podporuje nielen ich zrakové vnemy rôznorodou farebnosťou, ale aj hmat a sluch, Korytnačka je zošitá z rôznych materiálov a pri osahávání šuští a hrká.
Hrkajúca lienka s úchytom na postieľku, autosedačku a kočík. Hračka je vhodná pre najmenšie detičky. Podporuje nielen ich zrakové vnemy rôznorodou farebnosťou, ale aj hmat a sluch. Lienka je zošitá z rôznych materiálov a pri osahávání šuští a hrká.
Šuchotajúci psík s úchytom na postieľku, autosedačku a kočík. Hračka je vhodná pre najmenšie detičky. Podporuje nielen ich zrakové vnemy rôznorodou farebnosťou, ale aj hmat a sluch. Psík je zošitý z rôznych materiálov a pri osahávání šuští.
Predchodcom prasaťa je diviak. Dnes existuje okolo 70 rôznych druhov. Líšia sa farbou. Ošípané sú vraj inteligentnejšie než psy. Väčšinou sú ružové a majú zježenú srsť. Môžu byť hnedé, čierne, strakaté. Hovorí sa o nich, že sú špinavé, ale v skutočnosti sa váľajú v bahne, aby sa tak chladili v horúcom počasí. Rovnako to robia aj slony. Blato ich tiež chráni pred doterným hmyzom. Niekedy ľudia chovajú ošípané ako domáce zvieratká - maznáčikov. Sú veľmi pokojné, citlivé, sociálne, zvedavé a inteligentné.
Plyšová hrkálka s úchytom na zavesenie do kočíka alebo postieľky. Intenzívne farby priťahujú pozornosť dieťaťa. Hračka je ľahká a vydáva príjemné zvuky.
Škoda 1202 bol automobil klasickej koncepcie, ktorý bol vyvinutý a vyrábaný vo vrchlabskom závode AZNP a bol takisto modernizovanou verziou predchádzajúceho typu Škoda 1201, od ktorého sa typ 1202 líšil predovšetkým štýlovejším prevedením karosérie.
Škoda 1203 je najrozšírenejší úžitkový automobil vyrábaný vo Vrchlabí v rokoch 1968-1981, kde bolo vyrobených takmer 70 tisíc vozov. Potom bola jeho výroba presunutá na Slovensko, kde se voz vyrábal pod názvom TAZ v Trnavských automobilových závodoch. Takmer po 30-tich rokoch sa výroba vrátila späť do Českej republiky, keď duševné vlastníctvo získala v roku 1999 firma Ocelot, ktorá vo výrobe vozov pokračovala až do roku 2002.
Model prvého vtedajšieho novodobého vozu značky Škoda s motorom umiestneným vpredu a pohonom predných kolies. Favorit bol poprvé verejnosti predstavený v roku 1987 na strojárskom veľtrhu v Brne. Jedná sa o voz, ktorý bol vytvorený v spolupráci s talianskou designerskou firmou Bertone a náklady na jeho vývoj sa vyšplhali k viac ako dvom miliardám korún. Z tohoto dôvodu bola spoločnost Škoda nútená vyhľadať zahraničného partnera, ktorým sa roku 1991 stal nemecký koncern Volkswagen.
Populárna Škoda 120 L s obdlžníkovými prednými svetlami, ľudovo nazývaná „užovka“, je odvodenou variantou základného typu s nižšou kubaturou motoru. Vyrabala sa od roku 1976 do roku 1983 a po modernizácií, až do roku 1990.
Vývoj Škody Octavie začal v roku 1959 a naväzuje na Škodu 440 známu ako Spartak. Názov Octavia naznačuje, že sa jedná o ôsmy model v konstrukčnej línii Škody začínajúci Popularom 420. Po uvedení na trh sa stala veľmi populárna.
Populárna Škoda 120 L s obdĺžnikovými prednými svetlami, ľudovo nazývaná „užovka“, je odvodenou variantou základného typu s nižšou kubaturou motoru. Vyrábala sa od roku 1976 do roku 1983 a potom, po modernizácií, až do roku 1990. Všetkých verzií bolo od začiatku výroby až do jej konca vyrobených na 2 011 044 kusov. Táto verzia sa od „stopäťkovej užovky“ ďalej líši maskou, pridanými prednými nasávačmi, zadným spoilerom a kolesami (čierne kryty).
Motocykel Jawa 50 typ 21, ktorý sa vyrábal od roku 1967 do roku 1977, je odľahčeným prevedením modelu Jawa 50 typu 20. Dopyt po jednadvacítce bol obrovský, ale objem výroby bol bohužiaľ menší než u typu 20 a prevažná väčšina vyrobených kusov bola nakoniec vyvezená do zahraničia.
Cestovný motocykel Jawa 350 Kývačka bol vo výrobnom programe Jawy do r. 1974. V priebehu rokov bol modernizovaný. Jawa panelka dostala funkčný panelový kryt svetlometa a riaditok. Jednou z variant bol model Automatic vybavený samočinnou odstredivou spojkou.