na demontáž / montáž ložiska podpery motora / pomocného rámu, pre VAG na odstránenie a výmenu dvojdielneho puzdra v podpere motora, ako sa používa v prednom pomocnom ráme motora na modeloch VAG ak sa použije bežný sťahovák, dvojdielne
nevyhnutné na uvoľnenie ventilov nastavenia vačkového hriadeľa - tesne priliehajúci vonkajší okraj nastavovača neumožňuje iné použitie vhodné pre PORSCHE CAYENNE (92A) (06.2010 - ) 3.6 GTS (440 hp, 324 kW) PORSCHE CAYENNE (92A)
pre skrutku hlavy valca matný chróm na použitie ako BMW 118580 dĺžka: 205 mm prevedenie: T-profil pohon: 1/2 , 4-hran veľkosť: T60 STAHLMAXX 102499A
dlhá verzia s plastovou vložkou, aby sa zabránilo poškodeniu laku a povrchu ráfika 1/2 pohon chróm-molybdénová oceľ dĺžka 85 mm odolný proti nárazu obsah 1x hlavica 6-hran 17 mm, vonkajší Ø 26,5 mm 1x hlavica 6-hran 19
obsah 1x 1/4 vnútorný 4-hran x 3/8 vonkajší 4-hran 1x 3/8 vnútorný 4-hran x 1/4 vonkajší 4-hran 1x 3/8 vnútorný 4-hran x 1/2 vonkajší 4-hran 1x 1/2 vnútorný 4-hran x 3/8 vonkajší 4-hran 1x 1/2 vnútorný 4-hran x 3/4
pre skrutky s vnútorným šesťhranom veľkosti 5 - 22 mm H5, H6, H7, H8, H10, H12, H14, H16, H17, H18, H19, H22 1x imbus 5 mm x 55 mm dĺžka 1x imbus 6 mm x 55 mm dĺžka 1x imbus 7 mm x 55 mm dĺžka 1x imbus 8 mm x 55 mm dĺžka 1x
pri servise a plnení klimatizačného systému sa odporúča vyplniť kontrastné UV farbivo - uľahčuje riešenie problémov pomocou UV lampy, ak sa neskôr vyskytne netesnosť alebo porucha UV svetlo však môže viesť k akútnej a bolestivej
na uvoľnenie napínacej kladky plochého remeňa pri demontáži / montáži rebrovaného klinového remeňa pre motory Ford 2.0 / 2.2 TDdi / TDCi; Ford Mondeo od 2000 – 2007 FORD MONDEO III (B5Y) (10.2000 - 03.2007) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi
na uvoľnenie automatického napínacieho valca pri výmene rebrovaného klinového remeňa obojstranné vhodné napríklad pre Volkswagen Golf / Passat / Polo / T4 AUDI 80 B3 Stufenheck (893, 894, 8A2) (06.1986 - 10.1991) 1.9 D (68 PS, 50
na uvoľnenie a zaistenie napínača remeňa na motoroch Mini W11B16A na jednoduchú výmenu klinového rebrovaného remeňa POZNÁMKA: ak sa má demontovať olejová vaňa, je potrebné spustiť aj kompresor klimatizácie, remeň musí byť tiež
na uvoľnenie a uzamknutie napínača remeňa (klimatizácie a alternátora) na motoroch Mini W10B14 a W10B16A pre jednoduchú výmenu klinového rebrovaného remeňa pre kódy motora W10, W10B14A, W10B16A pre vozidlá Mini Cooper / One R50,
na uvoľnenie napínacieho valca rebrovaného klinového remeňa pomocných jednotiek sada pokrýva oba varianty veľkostí pohonu upínacieho ramena na upevnenie napínača remeňa nie je potrebný poistný kolík - na nosiči pomocnej jednotky od
napínací nástroj pre hydraulické napínacie prvky rebrovaného klinového remeňa na modeloch Mercedes-Benz pre vozidlá s klimatizáciou a / alebo funkciou štart-stop POZNáMKA: Uvoľňovanie a napínanie bez špeciálnych nástrojov ničí veľmi
pre bezproblémovú montáž elastických rebrovaných klinových remeňov / elastických remeňov na vozidlách Subaru Forester S3 2.5 l, 4-val., EJ25 Turbo (od 2008) Forester SH 2.5 l, 4-val., EJ255 193 kw 16V DOHC (od 2011) Forester SH 2.5
na inštaláciu flexibilných rebrovaných klinových remeňov / elastických remeňov, nevyhnutná pre mnohé modely Ford s klimatizáciou a bez klimatizácie aj pre niektoré motory Mazda a Volvo s dvojitými remenicami kľukového hriadeľa remeň