špeciálne použitie na kontrolu straty tlaku na hriadeli žeraviacej sviečky v dieselových motoroch dĺžka X1 = 31 mm, dĺžka X2 = 73 mm závit: M10 x 1,25 POZNÁMKA: aby sa určil správny adaptér, je potrebné sa uistiť, že os X2
špeciálne použitie na kontrolu straty tlaku na hriadeli žeraviacej sviečky v dieselových motoroch dĺžka X1 = 47 mm, dĺžka X2 = 59 mm závit: M8 x 1,0 POZNÁMKA: aby sa určil správny adaptér, je potrebné sa uistiť, že os X2
špeciálne použitie na kontrolu straty tlaku na hriadeli žeraviacej sviečky v dieselových motoroch dĺžka X1 = 37 mm, dĺžka X2 = 58 mm závit: M10 x 1,25 POZNÁMKA: aby sa určil správny adaptér, je potrebné sa uistiť, že os X2
sada adaptéra a svoriek na vykonanie testovania straty tlaku a merania kompresie, ak nie je možné vybrať žeraviacu sviečku vstrekovače môžu byť niekedy odstránené rýchlejšie ako silne nainštalovaná žeraviaca sviečka doplnok pre
peciálne použitie na kontrolu straty tlaku na hriadeli žeraviacej sviečky na dieselových motoroch 2,0 TDI - Audi, VW, Seat, Škoda 2.0 TDI, Mitsubishi 2.0 DI-D s 136 a 140 HP, aj 16V motory AUDI A1 (8X1, 8XK) (05.2010 - 10.2018) 2.0 TDI
peciálne použitie na kontrolu straty tlaku na hriadeli žeraviacej sviečky na motoroch VAG Common Rail s 1.6 / 2.0 / 3.0 TDI pre kódy motora M9R, M9R630, M9R692, M9R740, M9R742, M9R744, M9R746, M9R748, M9R750, M9R754, M9R780, M9R782,
špeciálne použitie na kontrolu straty tlaku na hriadeli žeraviacej sviečky v dieselových motoroch pre motory, Audi, Seat, Skoda, Volkswagen, Citroen / Peugeot, Fiat, Ford VAG 2.5 TDI 1998 - 2006 (nie pre T5 2.5 TDI) Citroen /
špeciálne použitie na kontrolu straty tlaku na hriadeli žeraviacej sviečky v naftových motoroch špeciálne pre motory Volkswagen T5, Touareg 2,5 PD pre motory VAG 1.2 TDI / 1.4 TDI / 1.9 TDI / SDI / PD / T4, T5 2.5 TDI / Audi 2.5
ohybný adaptér na testovanie kompresie a straty tlaku, vhodný na zaskrutkovanie do závitu sviečky vyrobené s minimálnym vonkajším priemerom vďaka tomu je vhodný pre uhlové hriadele zapaľovacích sviečok, napríklad BMW N43, N52, N53 a
kompresory na stlačený vzduch dodávajú kolísavý tlak, ktorý je často nevhodný pre meracie prístroje, opravy a testovacie práce. Preto je dôležité regulovať a nastavovať pomocou riadiacej jednotky stlačeného vzduchu požadovaný výstupný
používa sa v spojení s kompresnými testovacími adaptérmi s pripojovacou rýchlospojkou NW5 možno použiť pre benzínové a naftové motory na pretlakovanie spaľovacej komory napr. pre práce na motore, ako je výmena tesnení drieku ventilov
na demontáž zapaľovacích cievok / tyčových zapaľovacích cievok, ktoré sú namontované priamo na zapaľovacej sviečke pre vozidlá s rozvodovou reťazou v motoroch 1.2 / 1.4 / 1.5 / 2.0 l FSI / TSI / TFSI Audi (od roku 2013) Seat (od
pre jednoduché odstránenie konektora zapaľovacej sviečky na Mercedes s kódom motora M272 MERCEDES-BENZ C-trieda (W203) (05.2000 - 12.2007) 3.5 (203.056) (231 PS, 170 kW) MERCEDES-BENZ C-trieda (W203) (05.2000 - 12.2007) C 230 (203.052)
montážna a demontážna páka na vyberanie a nalisovanie konektorov zapaľovacích sviečok na modeloch Mercedes A-trieda W169 a B-trieda W245 s kódmi motora M266.920, M266.940, M266.960, M266.980 ďaka tomu je výmena zapaľovacích sviečok v
na odstránenie koncovky zapaľovacieho kábla / konektora zapaľovacej sviečky bez poškodenia pre vozidlá Audi A4, A6 s motormi 2.6 a 2.8 l V6 Volkswagen Golf, Passat, Vento, Corrado s motorom VR6 T5 2.0 l, Lupo 4-val. rok motora od