EASTONE BOOKS

Z dobrého skvelé

Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?

kúpiť

Snehová guľa

Snehová guľa podáva životný príbeh najúspešnejšieho investora všetkých čias a legendy finančného sveta Warrena Buffetta

kúpiť

Mysli a zbohatni

Kniha Mysli a zbohatni je jednou z najpredávanejších kníh všetkých dôb a je považovaná za absolútny základ všekých teórií, učení, štúdií, statí, publikácií a kníh na tému úspechu.

kúpiť

Imitátori

Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú pozíciu na trhu? Napadlo vám niekedy, že to všetko sa dá získať imitovaním? Kopírovaním alebo dôsledným napodobňovaním modelov, služieb či produktov, ktoré už existujú? Kniha Imitátori vás presvedčí, že je to možné, dokonca až nevyhnutné, ak si chcete udržať konkurenčnú výhodu či preraziť na trhu. Dôležité je však podrobiť každý preberaný model dôkladnej analýze a imitáciu do posledného de

kúpiť

Získajte kontakt na úspech

Získavanie kontaktov a budovanie vzťahov je pri dosahovaní úspechov jednotlivcov aj organizácií nesmierne dôležité. Väčšina ľudí, profesionálov z oblasti marketingu, predaja a obchodu nevynímajúc, nie je však v tejto oblasti najzručnejšia. S potenciálnym obchodným partnerom ťažko nadväzujú kontakt a ešte ťažšie rozvíjajú vzájomný vzťah tak, aby bol pre obe strany prínosný po stránke obchodnej aj ľudskej. Pritom budovanie siete kontaktov je jedným zo základných predpokladov na dosiahnutie mnohých vytýčený

kúpiť

Vytvorte si svoju vlastnú budúcnosť

Táto kniha je plným právom považovaná za bibliu úspechu. Je povinným čítaním pre všetkých ambicióznych ľudí, ktorí majú životné plány, ktorí chcú dosiahnuť úspech v kariére či podnikaní a stať sa finančne nezávislými. Pomôže vám: -identifikovať kľúčové zručnosti, ktoré potrebujete k úspechu vo svojej profesii a nájsť spôsob, ako sa v nich zdokonaliť -vytvoriť si plán osobných cieľov a začať ho okamžite uskutočňovať -vybudovať si sieť kontaktov a sústrediť okolo seba pozitívnych ľudí, ktorí vám pomôžu nap

kúpiť

Ako uvažuje Steve Jobs

Ako uvažuje Steve Jobs Kniha Ako uvažuje Steve Jobs je portrétom dvoch Stevov – charizmatického perfekcionistu, vynikajúceho podnikateľa a inovátora s citom pre trhové trendy (a výrobky, ktoré ovplyvnili celú generáciu používateľov), a manipulátora a elitára so sociopatickými sklonmi, ktorý, nedbajúc na prognózy, už niekoľko rokov úspešne bojuje so zákerným ochorením. Jeho závratný úspech Kahney sleduje od chvíle, keď sa Jobs vracia do firmy Apple, ktorá sa ocitla na pokraji bankrotu. Svojím perfekcioni

kúpiť

Ako uvažujú Larry Page a Sergey Brin

Ako uvažujú Larry Page a Sergey Brin LARRY PAGE A SERGEY BRIN – mená zakladateľov spoločnosti Google sa stali synonymom úspechu, bohatstva a brilantného uvažovania, ktoré často predbieha súčasnosť, ale tiež dravosti, nekompromisnosti a podľa niektorých aj arogancie.

kúpiť

Ako vedú úspešní lídri, kniha Ako vedú úspešní lídri, úspešní, lídri,

Ako vedú úspešní lídri V knihe autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby, ako ich rozvíjať a neustále zdokonaľovať. Dozviete sa, ako: sebe i svojmu tímu stanoviť jasné ciele; vymedziť priority a kľúčové úlohy, na ktoré sa treba zamerať; rýchlejšie riešiť problémy a robiť lepšie rozhodnutia; zvoliť vhodný št

kúpiť

Dvakrát meraj

Dvakrát meraj Lídri vo všetkých oblastiach robia denne zásadné rozhodnutia, trpkou pravdou však je, že aj napriek dobrým úmyslom je ich voľba často chybná a za ich omyly platia všetci vysokú daň. Prečo je také ťažké robiť správne rozhodnutia?

kúpiť

Ako pracujú maverici

Ako pracujú maverici Prečo v biznise víťazia najoriginálnejšie myšlienky Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí pomôže rozmýšľať veľkorysejšie, mieriť vyššie a víťaziť presvedčivejšie.Zoznámte sa s novátormi, ktorí dnes vytvárajú budúcnosť biznisu.

kúpiť

Pravidlá práce

Nepísané zásady, ako sa presadiť v zamestnaní Sú ľu dia, pre ktorých je život na pracovisku a budovanie kariéry tou najľahšou vecou na svete. S prehľadom zvládajú zložitú spleť pracovných vzťahov, osobných záujmov a firemnej politiky, zdanlivo bez námahy získajú zvýšený plat či povýšenie. Ako je to možné? Jednoducho - poznajú nepísané pravidlá práce a každý deň sa nimi v zamestnaní riadia. Objavte aj vy, ako napredovať bez obetovania svojich zásad, ako pôsobiť sebaisto a získať si rešpekt, ako spoznať fir

kúpiť

Rýchly talent manažment

Revolučný prístup k manažmentu talentov prináša nová publikácia z edície Nadácie Tatra banky. Rýchly talent manažment, alebo „manažment talentov na jednu stránku“ je nová metóda hodnotenia a účinného využitia talentovaných pracovníkov. Ponúka jednoduchý a prehľadný spôsob, akým môže manažér ľudských zdrojov identifikovať a rozvíjať potenciál talentov, dôležitých pre napredovanie firmy. Kniha vychádza z rozsiahleho výskumu a osobných skúseností autorov Marca Effrona a Miriam Ort. V publikácii Rýchly talent

kúpiť

Trendológia

Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi. Trendológia je prehľadný a systematicky koncipovaný sprievodca, s pomocou ktorého budete vedieť poznatky zo skúmania trendov (toho, čo konečný spotrebiteľ ešte len bude chcieť) pretaviť do konkurenčnej výhody a zisk

kúpiť

Princíp 80:20

Princíp 80:20 Stále robíte maximum pre dosiahnutie svojich cieľov, ale vaše výsledky v práci či súkromí zďaleka nezodpovedajú vloženému úsiliu? Kde sa stráca všetok čas, energia a peniaze, ktoré do svojich projektov investujete? Prečo niektorí ľudia s omnoho menším úsilím dosiahnu oveľa viac? Prišiel čas sa nad tým zamyslieť... Od svojho prvého vydania sa titul Princíp 80 : 20 zaradil ku klasike business literatúry a stal sa svetovým bestsellerom. Richard Koch v knihe interpretuje svetoznáme Paretovo pr

kúpiť