Štepnická skala - V Streženickej rúbanine

Názov speváckej skupiny sme si vybrali podľa prírodného skalnatého útvaru – Štepnickej skaly - ktorá sa nachádza nad obcou Streženice. Našim CD „V streženickej rúbanine“ k vám prichádzame so slovenskou ľudovou piesňou - tak, ako na našich vystúpeniach, kde sa snažíme rozdávať radosť. Veď predsa - pieseň je most, ktorý spája ľudí. Vieme sa s ňou tešiť, spolu sa smiať, jej prostredníctvom ďakovať. Pieseň je oslavou krásy a lásky. Je spoločníkom človeka v jeho samote a opustenosti, ale i v jeho radosti a šťastí. 1. Ideme ideme 2. Nad Štepnicú 3. V Streženickej rúbanine 4. Pod horami pod skalami 5. V zelenom hájičku 6. A ja sa vydávať mám – zmes 7. Veje vieter veje 8. Streženická polka 9. Ej nedzeli nedzeli 10. Zem moja slovenská 11. Dze sme žali 12. Čia je to Niva 13. Kebys bola moja – zmes 14. Tichá voda do Dunajka padala 15. Ach Bože môj prebože môj 16. Letela husička 17. Za pondelka rána – zmes 18. Včera ráno moja frajárečka 19. Ej veru za Váhom 20. Indaj pekné časy bývali 21. Tenká som ja tenučká 22. Streženická skala

1. Zelená sa hájiček 2. Cez Drietomu 3. Falošná novina 4. Modrý je Santacrous 5. To moje srdiečko 6. Vinohrad 7. Mesiac jasne svieti 8. Potôčik, bystrá dolina 9. Ktorá baba hubou mele 10. Mama 11. Mamička, tatíčko 12. Mala som frajera pekného

1. Bol jeden sedliak 2. Šesťdesiatka 3. Kaplnka 4. Pred naším domom 5. Ino rino, ric, pic 6. Pod Inovcom 7. Turčin poničan 8. Cez hory, lesy 9. Lehota, Lehota 10.Padá lístok z javora 11.Skala, skala, biela skala 12.Huncút som ja, Jano 13.Päťdesiatka 14.Vo Zvolene, keď ma odobrali 15.Horárka 16.Keď som išiel 17.V Novej Bani

1. Svitá na krajší deň 2. Dávno 3. Viki Viki Viktória 4. Večerný zvon 5. Dotyk túžby 6. Poď na ostrov lásky 7. Viem už sám, ako na to 8. Macho Macho 9. Maspalomas 10. Skús vrátiť ten deň 11. Bad Boys Blue Mix 12. Kľúč od tajných dvier 13. Výpredaj vlastných strát 14. Kristov kňaz 15. Skala, skala, biela skala

CD 1 1. Dievča z Vojšína Ľudovít Kašuba Ľudovít Kašuba 03:16 2. Zájdem na Nemce Ľudovít Kašuba Ľudovít Kašuba 03:31 3. Záhradka Ľudovít Kašuba Ľudovít Kašuba 03:48 4. Skala, skala autor neznámy 05:18 5. Šípová ružička autor neznámy 04:19 6. Za potôčkom jeden dom autor neznámy 04:31 7. Susedky Ľudovít Kašuba Ľudovít Kašuba 01:53 8. Filoménka Ľudovít Kašuba Ľudovít Kašuba 04:29 9. Lásky chrám Ľudovít Kašuba Ľudovít Kašuba 04:44 10. Nemčiansky mládenci Ľudovít Kašuba Ľudovít Kašuba 03:35 11. Banská Št

CDDVD 1. Svitá na krajší deň Peter Kliment Pavol Kubica 3:24 2. Dávno Jer ja Đorđe Novković Ľudovít Kašuba 3:46 3. Viki Viki Viktória Peter Kliment Pavol Kubica 4:14 4. Večerný zvon Ľudovít Kašuba Ľudovít Kašuba 3:47 5. Dotyk túžby Peter Kliment Pavol Kubica 3:07 6. Poď na ostrov lásky Peter Jordan, Peter Kliment Pavol Kubica 3:34 7. Viem už sám, ako na to Peter Kliment Daniela Bubelínyová 3:33 8. Macho Macho Reinhard Fendrich Daniela Bubelínyová 3:49 9. Maspalomas Am Strand von Maspalomas Ben Bro

CD 1. Bôbovník mix, polka, ľudové, upr. Ing. Marián Kotvan, 4:38 2. Záhorí, valčík, ľudová, upr. Alfonz Kotvan, 3:06 3. Ten Skalický hájek, polka, ľudová, upr. Alfonz Kotvan, 3:02 4. Dievčatka krásne, tango, ľudová, upr. Alfonz Kotvan, 4:39 5. Hodová polka, polka, ľudová, upr. Alfonz Kotvan, 4:41 6. Letnická frajárka, valčík, Alfonz Kotvan Alfonz Kotvan, 3:55 7. Veselica mix, zmes, ľudová, upr. Ing. Marián Kotvan, 6:24 8. To je ten kút na záhorí, valčík, ľudová, upr. Alfonz Kotvan, 3:03 9. Tá Smrdácka ho

Spoznal som ja Babička moja milá Okolo Trnavy Si krásna Víno a krásne ženy Na jeseň keď chlapci rukujú Letela husička Odtrhla sa skala Od Záhoria Preteká vodenka Javorinka šedivá Tá trnavská pôrodnica V záhradke za potokom

Elektroband - Láskou celý hořím CDDVD. Elektroband Pavla Zedníka a jejich další album populárních písní Láskou celý hořím na CDDVD. Seznam skladeb: Láskou celý hořím, slow pop, Pavel Zedník Elvíra Presla, 4:04 Pívečko s pěnou, polka, Josef Vejvoda Ladislav Jacura, Helena Viktorínová, 2:52 Operetní směs od Nedbala k Piskáčkovi, Oskar Nedbal, Rudolf Piskáček Adam Novák, Emanuel Brožík, 7:14 Prudkej elegán, dance, Pavel Zedník Elvíra Presla, 3:43 Vzpomínky, slow pop, Karel Peterka Karel Peterka, 4:24 Sm

DD-75 je digitálny bubnový kit s ôsmimi dotykovými podložkami a dvoma nožnými pedálmi. Vysoko kvalitný bubon a široká škála bicích zvukov z celého sveta sa miešajú s orchestrálnymi hlasmi, ktoré poskytujú širokú škálu hudobných príležitostí. Konektor AUX IN umožňuje pripojiť MP3 prehrávač a prehrávať spolu s obľúbenou hudbou.

1. Do rána je malá chvíľa V Obdokovciach na rohu 2. Šablička brúsená Ten Turanský kostolíček 3. Pytlák 4. Rastie borovienka Prečo si neprišiel 5. V Obdokovskej bažantnici 6. Pod našima okny V záhradôčke pod okienkom 7. Marienka,jediná si 8. Keď šoféri naštartujú Si moja milá, si zábudlivá 9. Odtrhla sa skala 10. Šup sem, šup tam Keby bola Morava 11. Jedna sestra brata mala Cestár Javorník, Javorník

1. Babičke M.Maňo-M.Maňo 2. Pod Inovcom 3. Stavali tesári 4. Vy stromečky 5. V Kalinovskej dedinke M.Maňo-M.Maňo 6. Na tej Detve 7. Smutný večer 8. Okolo Súče 9. Padá rosička 10. Odtrhla sa skala 11. Cukor jedla 12. Konopa, konopa 13. Neďaleko od Trenčína 14. Trenčianske hodiny 15. Jednej dcéry mamka -Žalo dievča, žalo trávu -Jedna ruža, dve ruže -Slovenské mamičky -Močila konope, močila

1. Podaj milá rúčku Tá Trenčianska porodnica V richtárovej studni 2. Moja postelôčka Keď pôjdeš popred nás 3. Když som ja šiel Kdyby byla Morava 4. Mamko moja, mamko Za pondelka rána 5. Horela lipka, horela Chodíme, chodíme Vojenská halenka 6. Keď som išiel včera od milej Prečo sa mládenci neoženíte 7. V záhradôčke pod okienkom Si moja milá Slovenské mamičky 8. Žalo dievča, žalo trávu Hej Jano 9. Odtrhla sa skala 10 Chalúpka v údolí 11 Vydala mamička

01. Si moja milá Pod našima okny polka 02. Dedinka v údolí Odtrhla sa skala valčík 03. Keď šoféri naštartujú Na tú svatú Katarínu polka 04. Maria, Mariana tango 05. Kdeže si Anička valčík 06. Nemám ja ešte osemnásť polka 07. Zvoňte mi zvony valčík . Ďatelinka v lese Fľaša polka 09. Pásol Jano kone Kvitne drobná ďatelinka valčík 10. Tam okolo Valala Hej Jano polka 11. To naše stavění Na čo mi je tá zahrádka valčík 12. Co jste hasiči Z Východnej dievčatá polka 13. Trenčiansky zámeček valčík 14. V ri

Kto by nepoznal piesne Kde si včera bol, Bella ciao či Pomaranče, ktoré spopularizovala hudobná skupina David Band? Tieto a mnohé ďalšie môžete nájsť na ich prvom vydanom CD, ktorému názov prepožičala práve prvá menovaná skladba, ktorá je zároveň ich najväčším hitom. Album obsahuje autorské skladby napísané priamo pre kapelu, no najväčšiu časť tvoria známe ľudové a cigánske piesne. Skupina David Band ich dala do nového, modernejšieho šatu. Kto túto kapelu pozná, veľmi dobre vie, že z piesní v jej podaní s