Castrol Magnatec 5W-40 C3 je možné použiť pre všetky benzínové a naftové motory, pre ktoré výrobca odporúča použitie motorového oleja viskozitnej triedy ACEA C3, API SN/CF alebo skoršie SAE 5W-40. Castrol Magnatec 5W-40 C3 je možné použiť v súlade s výrobnými špecifikáciami pre širokú škálu moderných osobných automobilov, takže je možné ho použiť predovšetkým pre modely vybavené časticovým filtrom a 3-cestným katalyzátorom. Požiadavky na mazivá nájdete v návode na obsluhu vášho vozidla.
Castrol Magnatec 5W-40 C3 je možné použiť pre všetky benzínové a naftové motory, pre ktoré výrobca odporúča použitie motorového oleja viskozitnej triedy ACEA C3, API SN/CF alebo skoršie SAE 5W-40. Castrol Magnatec 5W-40 C3 je možné použiť v súlade s výrobnými špecifikáciami pre širokú škálu moderných osobných automobilov, takže je možné ho použiť predovšetkým pre modely vybavené časticovým filtrom a 3-cestným katalyzátorom. Požiadavky na mazivá nájdete v návode na obsluhu vášho vozidla.
Castrol Magnatec 5W-40 C3 je možné použiť pre všetky benzínové a naftové motory, pre ktoré výrobca odporúča použitie motorového oleja viskozitnej triedy ACEA C3, API SN/CF alebo skoršie SAE 5W-40. Castrol Magnatec 5W-40 C3 je možné použiť v súlade s výrobnými špecifikáciami pre širokú škálu moderných osobných automobilov, takže je možné ho použiť predovšetkým pre modely vybavené časticovým filtrom a 3-cestným katalyzátorom. Požiadavky na mazivá nájdete v návode na obsluhu vášho vozidla.
Motorový olej Castrol Magnatec Diesel 10W-40 kombinuje špeciálnu dieselovú technológiu s inteligentnými molekulami, ktoré priľnú k dôležitým častiam motora, čím vytvoria extra ochrannú vrstvu a chránia motor počas dôležitej fázy zahrievania. Jeho jedinečné zloženie chráni motor od momentu naštartovania, a tým výrazne znižuje jeho opotrebovanie. Olej Castrol Magnate Diesel 10W-40 B4 je vždy pripravený chrániť váš motor. Jeho špeciálna dieselová technológia pomáha udržiavať efektívnosť a reakčnosť n
Motorový olej Castrol Magnatec Diesel 10W-40 kombinuje špeciálnu dieselovú technológiu s inteligentnými molekulami, ktoré priľnú k dôležitým častiam motora, čím vytvoria extra ochrannú vrstvu a chránia motor počas dôležitej fázy zahrievania. Jeho jedinečné zloženie chráni motor od momentu naštartovania, a tým výrazne znižuje jeho opotrebovanie. Olej Castrol Magnate Diesel 10W-40 B4 je vždy pripravený chrániť váš motor. Jeho špeciálna dieselová technológia pomáha udržiavať efektívnosť a reakčnosť n
Castrol Magnatec Diesel 5W-40 DPF je vhodný pre naftové motory, kde výrobcovia doporučujú olej špecifikácie API CF alebo ACEA C3 5W-40, vrátane vozov vybavených filtrom pevných častíc. Castrol Magnatec Diesel 5W-40 DPF je schválený pre použitie v širokej škále vozov podľa schválených špecifikácií.
Castrol Magnatec Professional A5 5W-30 je plne syntetický motorový olej. Obsahuje inteligentné molekuly, ktoré priľnú na váš motor a vytvoria ďalšiu vrstvu, ktorá chráni motor počas rozbehu. Keď sa motor zastaví, olej začne odtekať z kritických časti motora;
Castrol Magnatec Professional A5 5W-30 je plne syntetický motorový olej. Obsahuje inteligentné molekuly, ktoré priľnú na váš motor a vytvoria ďalšiu vrstvu, ktorá chráni motor počas rozbehu. Keď sa motor zastaví, olej začne odtekať z kritických časti motora;
Castrol Magnatec Professional D 0W-30 je určený pre použitie vo vozidlách Ford, kde výrobca vyžaduje motorový olej viskozitnej triedy SAE 0W-30 a výkonnostné špecifikácie Ford WSS-M2C950-A. Bol vyrobený v spolupráci s firmou FORD a je doporučený hlavne pre nové dieslové motory Ford Euro 6. Poskytuje okamžitú ochranu od momentu naštartovania. Zostávajú na súčiastkach motora ako magnet a tým výrazne znižujú opotrebenie. Prináša ochranu Vášho motora, ktorú môžete vidieť, počuť a cítiť.
Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Pri čakaní a státí v premávke spôsobujú dopravné zápchy mikroskopické opotrebovanie motora. Podľa najnovších priemyselných testov môže použitie nového Castrol MAGNATEC STOP-START 5W-30 C2 výrazne znížiť opotrebenie vyplývajúce z režimu Stop-Start*.
Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Stávanie a čakanie v dopravných zápchach spôsobuje mikroskopické opotrebovanie motora. Podľa najnovších priemyselných testov môže použitie nového Castrol MAGNATEC STOP-START 0W-30 D výrazne znížiť opotrebenie vyplývajúce z režimu Stop-Start*. Molekuly unikátneho zloženia nového Castrol MAGNATEC STOP-START 0W-30 D vytvárajú vďaka svojej mimoriadnej priľnavosti odolný mazací film, takže sú okamžite pripravené na ochranu
Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Pri čakaní a státí v premávke spôsobujú dopravné zápchy mikroskopické opotrebovanie motora. Podľa výsledkov najnovších priemyselných testov možno Castrol MAGNATEC STOP-START, ktorý obsahuje jedinečné molekuly a má výnimočnú priľnavosť, použiť vo všetkých kritických situáciách, takže opotrebovanie pri prevádzke Stop-Start možno výrazne znížiť*.
Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Pri čakaní a státí v premávke spôsobujú dopravné zápchy mikroskopické opotrebovanie motora. Podľa výsledkov najnovších priemyselných testov možno Castrol MAGNATEC STOP-START, ktorý obsahuje jedinečné molekuly a má výnimočnú priľnavosť, použiť vo všetkých kritických situáciách, takže opotrebovanie pri prevádzke Stop-Start možno výrazne znížiť*.
Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Stánie a čakanie v premávke, v dopravných zápchach spôsobuje mikroskopické opotrebovanie motora. Podľa najnovších priemyselných testov používanie nového Castrol MAGNATEC STOP-START 5W-30 A3/B4 výrazne znižuje opotrebenie vyplývajúce z režimu Stop-Start*.
Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Stánie a čakanie v premávke, v dopravných zápchach spôsobuje mikroskopické opotrebovanie motora. Podľa najnovších priemyselných testov používanie nového Castrol MAGNATEC STOP-START 5W-30 A3/B4 výrazne znižuje opotrebenie vyplývajúce z režimu Stop-Start*.