Spirax S4 TX 10W-40 20L (Harvella TX) SHELL SPIRAX S4 TX je čiastočne syntetický vysokovýkonný olej triedy STOU (Super Tractor Oil Universal) pre poľnohospodársku a lesnícku techniku. Vyniká najmä vysokou termickou a oxidačnou stabilitou, vďaka nízkej viskozite vyniká vynikajúcim správaním pri studených štartoch a hladkým okamžitým chodom. SHELL SPIRAX S4 TX disponuje vysokou únosnosťou mazacieho filmu a účinnou protikoróznou ochranou. Aj pri využití maximálnych výmenných intervalov zabezpečuje dokonalú
Spirax S3 AM 80W-90 20L (MX) SHELL Spirax S3 AM 80W-90 20L (MX) API GL-5/4, Scania STO 1:0, ZF TE-ML 02B-05A-07A-12E-16C-17B, MT-1, MAN 3343 ML, MACK GO-J, MIL PRF-2105E
Spirax S3 AS 80W-140 20L (ST) Shell Spirax S3 AS 80W-140 sú prevodové oleje novej generácie. Sú formulované zo špeciálne rafinovaného minerálneho základového oleja a nového typu prísad. Vďaka svojmu zloženiu umožňujú obzvlášť jednoduchý chod mazaných zariadení, čím znižujú energetické straty a prispievajú k úsporám paliva. Shell Spirax S3 AS 80W-140 sú vysokotlakové oleje s obsahom špeciálnych EP aditív a sú určené predovšetkým pre nápravové diferenciály a prevodovky osobných a nákladných automobilov, pr
Spirax S2 ALS 90 20L /90LS/ Špecifikácie: GL-5 LS, Výrobca: Shell, Viskozita: 90W Prevodový olej Shell Spirax S2 ALS 90 je nový názov pre Shell Spirax A 90 LS. Tento prevodový olej je vysokokvalitný minerálny prevodový olej s obsahom špeciálnych limited slip prísad. Je určený na mazanie samosvorných diferenciálov a ďalších aplikácií vyžadujúcich prevodový olej s obmedzeným preklzom. Špeciálne prísady tohto prevodového oleja poskytujú dobrú ochranu proti opotrebeniu, vynikajúce antioxidačné a protikor
Spirax S4 ATF HDX 1L (Donax TX) Syntetický prevodový olej určený pre automatické prevodovky,, posilňovače riadenia a niektoré ďalšie hydraulické systémy., DEXRON III F / G, Allison C-4, Ford Mercon, Voith 55.6335.30 & 55.6336.30 (ex G 607/1363), ZF TE -ML 03D-04D-14B-16L-17C, MB 236.9, MAN 339 F
Vysokovýkonný low SAPS (s nízkym obsahom popola) motorový olej do benzínových a dieselových motorov, vyrobený syntetickou technológiou. Odporúča sa pri modernejších VW dieselových motoroch, ktoré sú vybavené filtrom pevných častíc. Použitie sa obzvlášť odporúča do najmodernejších (EURO IV) benzínových a dieselových osobných motorových vozidiel, v prípade malých úžitkových vozidiel po roku výroby 2000. Vďaka špeciálnemu zloženiu low SAPS sa značne predlžuje životnosť filtra pevných častíc. Používaním
Vysokovýkonný low SAPS (s nízkym obsahom popola) motorový olej do benzínových a dieselových motorov, vyrobený syntetickou technológiou. Odporúča sa pri modernejších VW dieselových motoroch, ktoré sú vybavené filtrom pevných častíc. Použitie sa obzvlášť odporúča do najmodernejších (EURO IV) benzínových a dieselových osobných motorových vozidiel, v prípade malých úžitkových vozidiel po roku výroby 2000. Vďaka špeciálnemu zloženiu low SAPS sa značne predlžuje životnosť filtra pevných častíc. Používaním
Vysokovýkonný low SAPS (s nízkym obsahom popola) motorový olej do benzínových a dieselových motorov, vyrobený syntetickou technológiou. Odporúča sa pri modernejších VW dieselových motoroch, ktoré sú vybavené filtrom pevných častíc. Použitie sa obzvlášť odporúča do najmodernejších (EURO IV) benzínových a dieselových osobných motorových vozidiel, v prípade malých úžitkových vozidiel po roku výroby 2000. Vďaka špeciálnemu zloženiu low SAPS sa značne predlžuje životnosť filtra pevných častíc. Používaním
Vysokovýkonný low SAPS (s nízkym obsahom popola) motorový olej do benzínových a dieselových motorov, vyrobený syntetickou technológiou. Odporúča sa pri modernejších VW dieselových motoroch, ktoré sú vybavené filtrom pevných častíc. Použitie sa obzvlášť odporúča do najmodernejších (EURO IV) benzínových a dieselových osobných motorových vozidiel, v prípade malých úžitkových vozidiel po roku výroby 2000. Vďaka špeciálnemu zloženiu low SAPS sa značne predlžuje životnosť filtra pevných častíc. Používaním
Veľmi vysoko výkonný, Low SAPS motorový olej špeciálne vyvinutý pre zníženú spotrebu pohonných hmôt naftových a benzínových motorov, ktoré sú vybavené s filtrami na sadze (DPF). V prvom rade bol vyvinutý pre motory Peugeot, Citroën, Toyota. Je kompatibilný s doošeotrovacími systémami, ktoré umožňujú znížené emisie síry, fosforu a sadze. Zodpovedá požiadavkám normy EURO IV a klasifikácie ACEA C2. Metabond ECS 5W30 je vysoko výkonný motorový olej druhej generácie vyvinutý pre zníženú spotrebu pohonných h
Veľmi vysoko výkonný, Low SAPS motorový olej špeciálne vyvinutý pre zníženú spotrebu pohonných hmôt naftových a benzínových motorov, ktoré sú vybavené s filtrami na sadze (DPF). V prvom rade bol vyvinutý pre motory Peugeot, Citroën, Toyota. Je kompatibilný s doošeotrovacími systémami, ktoré umožňujú znížené emisie síry, fosforu a sadze. Zodpovedá požiadavkám normy EURO IV a klasifikácie ACEA C2. Metabond ECS 5W30 je vysoko výkonný motorový olej druhej generácie vyvinutý pre zníženú spotrebu pohonných h
Veľmi vysoko výkonný, Low SAPS motorový olej špeciálne vyvinutý pre zníženú spotrebu pohonných hmôt naftových motorov, ktoré sú vybavené s filtrami na sadze (DPF). Je vyvinutý v prvom pre motory Renault. Je kompatibilný s doošeotrovacími systémami, ktoré umožňujú znížené emisie síry, fosforu a sadze. Zodpovedá požiadavkám normy EURO IV, EURO V a klasifikácie ACEA C3 a C4. Motorový olej vyrobený syntetickou technológiou vyvinutý pre zníženú spotrebu pohonných hmôt a maximálnu ochranu pred opotrebovaním
Veľmi vysoko výkonný, Low SAPS motorový olej špeciálne vyvinutý pre zníženú spotrebu pohonných hmôt naftových motorov, ktoré sú vybavené s filtrami na sadze (DPF). Je vyvinutý v prvom pre motory Renault. Je kompatibilný s doošeotrovacími systémami, ktoré umožňujú znížené emisie síry, fosforu a sadze. Zodpovedá požiadavkám normy EURO IV, EURO V a klasifikácie ACEA C3 a C4. Motorový olej vyrobený syntetickou technológiou vyvinutý pre zníženú spotrebu pohonných hmôt a maximálnu ochranu pred opotrebovaním
Plne syntetický motorový olej vyrobený najmodernejšou technológiou vyvinutý pre zníženú spotrebu pohonných hmôt pre benzínové motory multivalve a s priamym vstrekovaním preplňovaný turbom. Je vyvinutý špeciálne pre najnovšie motory General Motors a Ford na úpravu rizika LSPI. LSPI (low speed pre ignition) ja fyzikálny jav, pri ktorom sa dochádza k predčasnému zapáleniu zmesi pri nízkych otáčkach. Inak povedané, ide o detonačné horenie, ktoré môže vážne poškodiť motor. LSPI sa týka najmä malých turbomoto
Plne syntetický motorový olej vyrobený najmodernejšou technológiou vyvinutý pre zníženú spotrebu pohonných hmôt pre benzínové motory multivalve a s priamym vstrekovaním preplňovaný turbom. Je vyvinutý špeciálne pre najnovšie motory General Motors a Ford na úpravu rizika LSPI. LSPI (low speed pre ignition) ja fyzikálny jav, pri ktorom sa dochádza k predčasnému zapáleniu zmesi pri nízkych otáčkach. Inak povedané, ide o detonačné horenie, ktoré môže vážne poškodiť motor. LSPI sa týka najmä malých turbomoto