Jednoradové kuželíkové ložisko pozostáva zo samostatnej vonkajšej šálky a krúžku kuželíkami (viď obrázok) . Vďaka jeho konštrukcií , ložisko dokáže prenášať vysoké radiálne a axiálne zaťaženie . Axiálne zaťaženie je závislá od stykového uhla. Ložisko je rozoberateľné . Rozmer: 60 mm x 110 mm x 29,75 mm
Klinový remeň spája hnanú a hnaciu časť. Klinový remeň je vyrobený z gumy a je vystúžený vláknami. Dĺžky pre hladké klinové remene sa označujú skratkou Li , teda uvedený je vnútorná dĺžka. Dĺzky pre ozubené klinové remene , napríklad pri remeňoch AVX , sa označujú skratkou La , teda uvedená je vonkajšia dĺžka. Obrázok je ilustračný.
Klinový remeň spája hnanú a hnaciu časť. Klinový remeň je vyrobený z gumy a je vystúžený vláknami. Dĺžky pre hladké klinové remene sa označujú skratkou Li , teda uvedený je vnútorná dĺžka. Dĺzky pre ozubené klinové remene , napríklad pri remeňoch AVX , sa označujú skratkou La , teda uvedená je vonkajšia dĺžka. Obrázok je ilustračný.
Axialné ložisko sa skladá z 3 častí ktoré sú od seba jednoducho oddeliteľné. Axialné ložiská nesmú prenášať radiálne zaťaženie. Vonkajšie krúžky majú drážku vďaka ktorej sa klietka s guľkami môže pohybovať a ložisko pracovať. Jeden krúžok má väčsí priemer, teda nie sú obe krúžky s rovnakým vnútorným priemerom ( udáva sa menší priemer ) Vhodné na kombajn.
Klinový remeň spája hnanú a hnaciu časť. Klinový remeň je vyrobený z gumy a je vystúžený vláknami. Dĺžky pre hladké klinové remene sa označujú skratkou Li , teda uvedený je vnútorná dĺžka. Dĺzky pre ozubené klinové remene , napríklad pri remeňoch AVX , sa označujú skratkou La , teda uvedená je vonkajšia dĺžka. Obrázok je ilustračný.
Klinový remeň spája hnanú a hnaciu časť. Klinový remeň je vyrobený z gumy a je vystúžený vláknami. Dĺžky pre hladké klinové remene sa označujú skratkou Li , teda uvedený je vnútorná dĺžka. Dĺzky pre ozubené klinové remene , napríklad pri remeňoch AVX , sa označujú skratkou La , teda uvedená je vonkajšia dĺžka. Obrázok je ilustračný.
Klinový remeň spája hnanú a hnaciu časť. Klinový remeň je vyrobený z gumy a je vystúžený vláknami. Dĺžky pre hladké klinové remene sa označujú skratkou Li , teda uvedený je vnútorná dĺžka. Dĺzky pre ozubené klinové remene , napríklad pri remeňoch AVX , sa označujú skratkou La , teda uvedená je vonkajšia dĺžka. Obrázok je ilustračný.
MANNOL Epoxy-Plastic je dvojzložkové lepidlo, ktoré je určené na rýchle a extrémne pevné lepenie všetkých typov plastových samostatných dielov: nárazníky, svetlomety, spojlery atď. Zmes stvrdne za 5 minút pri izbovej teplote. Do 30 minút sa tmel zloží na 80 %. Konečné vytvrdnutie nastáva v priebehu 2-3 hodín. Lepidlo je odolné voči mechanickým vplyvom. Vďaka svojej transparentnej matnej textúre je tento produkt vhodný na kozmetické opravy, ako aj na vyplnenie trhlín, dutín a nesprávne vyvŕtaných dier atď.
Valčekové ložisko N 311 vhodné na vysoké radiálne zaťaženie a vysoké rýchlosti. Rozmer ložiska N 311 je 55x120x29 . Ložisko sa často používa do V3S na prednú nápravu.
Dvojradové súdkové ložisko vďaka svojej konštrukcií je schopné znášať veľké radiálne zaťaženie a zároveň axialné zaťaženie v oboch smeroch. Ložisko svojími parametrami je stavané na nižšiu prevádzkovú teplotu a vyššie otáčky. Vyznačuje sa aj dlhšou životnosťou v prevádzke. Ložisko 22311 má po obvode mazaciu drážku a mazacie otvory po obvode vonkajšieho krúžku.Ložisko ma mosadznú klietku. Rozmer: 55x120x43
Klinový remeň spája hnanú a hnaciu časť. Klinový remeň je vyrobený z gumy a je vystúžený vláknami. Dĺžky pre hladké klinové remene sa označujú skratkou Li , teda uvedený je vnútorná dĺžka. Dĺzky pre ozubené klinové remene , napríklad pri remeňoch AVX , sa označujú skratkou La , teda uvedená je vonkajšia dĺžka. Obrázok je ilustračný.
Klinový remeň spája hnanú a hnaciu časť. Klinový remeň je vyrobený z gumy a je vystúžený vláknami. Dĺžky pre hladké klinové remene sa označujú skratkou Li , teda uvedený je vnútorná dĺžka. Dĺzky pre ozubené klinové remene , napríklad pri remeňoch AVX , sa označujú skratkou La , teda uvedená je vonkajšia dĺžka. Obrázok je ilustračný.
Gufero resp. rotačné tesnenie na hriadeľ, je okrúhle hriadeľové tesnenia. Jeho jadro tvorí kovové telo potiahnuté gumou a oceľovou pružinkou vo vnútri po celom obvode. Guferá sa používajú na tesnenie hriadeľov, či iných rotujúcich predmetov stroja, automobilu alebo iného zariadenia kde je nutné zabrániť vniknutiu rôznych nečistôt do tesného priestoru. Štandardom je materiál NBR, vhodný do 110°C. Bližšie špecifikácie odolnosti gufier nájdete v našom článku tu. Rozmer je uvedený v tvare: vnútorný priemer (
Gufero resp. rotačné tesnenie na hriadeľ, je okrúhle hriadeľové tesnenia. Jeho jadro tvorí kovové telo potiahnuté gumou a oceľovou pružinkou vo vnútri po celom obvode. Guferá sa používajú na tesnenie hriadeľov, či iných rotujúcich predmetov stroja, automobilu alebo iného zariadenia kde je nutné zabrániť vniknutiu rôznych nečistôt do tesného priestoru. Štandardom je materiál NBR, vhodný do 110°C. Bližšie špecifikácie odolnosti gufier nájdete v našom článku tu. Rozmer je uvedený v tvare: vnútorný priemer (
Sada GSP Ložisko typu DAC sa zväčša montujú do nábojov kolies či klimatizácií. Ide o dvojradové guličkové ložiská s kosouhlým stykom. Obrázok je ilustračný.