Sme jedným z najväčších a najstarších airsoft obchodov v ČR. Špecializujeme sa na predaj airsoft zbraní, príslušenstva, doplnkov, výstroja a vybavenia.
ASCU (Airsoft Smart Control Unit) spínacie sada generácie 3+ je moderné elektronické zariadenie, ktoré úplne nahrádza štandardné a zastarané spúšťacie kontakty u AEG zbraní. V tejto najnovšej generácii sa spojila snímacou časť s kontrolnou jednotkou do jedného celku a bol navyše vylepšený aj celkový softvér. Vďaka týmto a ďalším zmenám sú klasické AEG zbrane osadené elektronikou ASCU zase o niečo bližšie známemu a oveľa drahšiemu systému PTW.
ASCU (Airsoft Systems Control Unit) spínacie sada generácia 2 je moderné elektronické zariadenie, ktoré úplne nahrádza štandardné a zastarané spúšťacie kontakty u AEG zbraní. Snímacia častí dostáva informácie o stlačenie spúšte a o funkcii prerušovača režime streľby. Cez dátový kábel prechádza informácie do kontrolnej jednotky, pomocou ktorej je zbraň riadená a chránená. Pri dobre zvolenej zostave možno použiť na silné pružiny aj výkonné akumulátory.
Univerzálny MOS FET spínacej sada je moderné elektronické zariadenie, ktoré zabraňuje opaľovanie kontaktov u AEG zbraní, zvyšuje kadenciu zbrane a šetrí spotrebu akumulátora. Táto 3D MAX spínacie sada obsahuje tri výkonné MOS FET tranzistory s extrémnym prúdovým zaťažením (Ip = 680A) a navyše je každý tranzistor opatrený vlastným chladičom pre lepší odvod nežiaduceho tepla. Preto je táto sada vhodná pre extrémne prúdové zaťaženie a odporúčame ju inštalovať do všetkých zbraní s pružinou M170 - M200 v zodpo
Univerzálny MOS FET spínacej sada je moderné elektronické zariadenie, ktoré zabraňuje opaľovanie kontaktov u AEG zbraní, zvyšuje kadenciu zbrane a šetrí spotrebu akumulátora. Táto spínacia sada obsahuje dva výkonné MOS FET tranzistory s extrémnym prúdovým zaťažením (Ip = 680A). Zariadenie je vybavené aj špeciálnym obvodom bezstratové PWM regulácia kadencie (otáčok motora) v rozsahu 0 až 100%. Tým si vždy môžete nastaviť optimálnu kadenciu Vašej zbrane bez ohľadu na použitú pružinu, motor alebo akumulátor.
Univerzálny MOS FET spínacej sada je moderné elektronické zariadenie, ktoré zabraňuje opaľovanie kontaktov u AEG zbraní, zvyšuje kadenciu zbrane a šetrí spotrebu akumulátora. Táto 3D spínacie sada obsahuje dva výkonné MOS FET tranzistory s vysokým prúdovým zaťažením (Ip = 200A) a navyše je každý tranzistor opatrený vlastným chladičom pre lepší odvod nežiaduceho tepla. Preto je táto sada vhodná pre vyššie prúdové zaťaženie a odporúčame ju inštalovať do všetkých zbraní s pružinou M130 - M170 v zodpovedajúce
Leštený nerezový valec typ M4 od firmy ZC Leopard. Zvisle rebrovaný valec so štyrmi pravidelnými oválnymi otvormi, ktorý je určený pre dĺžky hlavné v rozmedzí 300 - 400 mm. Rebrovanie zväčšuje vonkajší povrch valca a dochádza tak k lepšiemu odvodu nežiaduceho tepla, ktoré vzniká trením hlavy piestu o stenu valca. Univerzálne použitie do väčšiny mechaboxov rôznych elektrických zbraní (napr. HK416, G36K, AK-105, SCAR, BREN), s ohľadom na dĺžku vnútornej hlavne.
Univerzálny MOS FET spínacej sada je moderné elektronické zariadenie, ktoré zabraňuje opaľovanie kontaktov u AEG zbraní, zvyšuje kadenciu zbrane a šetrí spotrebu akumulátora. Táto základná spínacie sada obsahuje jeden výkonný MOS FET tranzistor s extrémnym prúdovým zaťažením (Ip = 680A). Na rozdiel od ostatných výrobcov pridávame do obvodu aj špeciálne štartovací kondenzátor, ktorý zrýchľuje otváranie tranzistorov a tým zvyšuje rýchlosť odozvy a znižuje nežiadúce prehrievanie vplyvom prechodového odporu.
Leštený nerezový valec typ M16 od firmy ZC Leopard. Zvisle rebrovaný valec bez otvoru, s maximálnym objemom vzduchu, pre hlavne dlhšie ako 490 mm. Rebrovanie zväčšuje vonkajší povrch valca a dochádza tak k lepšiemu odvodu nežiaduceho tepla, ktoré vzniká trením hlavy piestu o stenu valca. Univerzálne použitie do väčšiny mechaboxov rôznych elektrických zbraní (napr. AUG, G3, M249, M14, G36), s ohľadom na dĺžku vnútornej hlavne.
Leštený nerezový valec typ M4 od firmy SHS. Bore-Up valec má väčší vnútorný rozmer/objem a možno teda kombinovať iba s príslušnými BU diely! Zvisle rebrovaný valec so štyrmi pravidelnými otvormi do písmena V, ktorý je určený pre dĺžky hlavné v rozmedzí 300 - 400 mm. Rebrovanie zväčšuje vonkajší povrch valca a dochádza tak k lepšiemu odvodu nežiaduceho tepla, ktoré vzniká trením hlavy piestu o stenu valca.
Leštený nerezový valec typ M4 od firmy SHS. Vodorovne drážkovaný valec so štyrmi pravidelnými oválnymi otvormi, ktorý je určený pre dĺžky hlavné v rozmedzí 300 - 400 mm. Vďaka pozdĺžnemu drážkovanie na presných CNC strojoch sa navýšil vonkajší povrch valca a dochádza tak k lepšiemu odvodu nežiaduceho tepla, ktoré vzniká trením hlavy piestu o stenu valca.
Leštený nerezový valec typ M4 od firmy SHS. Hladký valec so štyrmi pravidelnými otvormi do písmena V, ktorý je určený pre dĺžky hlavné v rozmedzí 300 - 400 mm. Vnútro valca je dokonale hladký a znižuje tak trenie hlavy piestu vo valci, čím je možné dosiahnuť vyššiu kompresie vzduchotechniky a tým aj vyššieho výkonu.
Leštený nerezový valec typ M4 od firmy SHS. Zvisle rebrovaný valec so štyrmi pravidelnými otvormi do písmena V, ktorý je určený pre dĺžky hlavné v rozmedzí 300 - 400 mm. Rebrovanie zväčšuje vonkajší povrch valca a dochádza tak k lepšiemu odvodu nežiaduceho tepla, ktoré vzniká trením hlavy piestu o stenu valca.
Leštený nerezový valec typ AK od firmy SHS. Zvisle rebrovaný valec so štyrmi pravidelnými oválnymi otvormi, ktorý je určený pre dĺžky hlavné v rozmedzí 400 - 490 mm. Rebrovanie zväčšuje vonkajší povrch valca a dochádza tak k lepšiemu odvodu nežiaduceho tepla, ktoré vzniká trením hlavy piestu o stenu valca.
Leštený nerezový valec typ AK od firmy SHS. Hladký valec so štyrmi pravidelnými oválnymi otvormi, ktorý je určený pre dĺžky hlavné v rozmedzí 400 - 490 mm. Vnútro valca je dokonale hladký a znižuje tak trenie hlavy piestu vo valci, čím je možné dosiahnuť vyššiu kompresie vzduchotechniky a tým aj vyššieho výkonu.
Leštený nerezový valec typ M16 od firmy SHS. Hladký valec pre hlavne dlhší ako 490 mm. Vnútro valca je dokonale hladký a znižuje tak trenie hlavy piestu vo valci, čím je možné dosiahnuť vyššiu kompresie vzduchotechniky a tým aj vyššieho výkonu.